ورود به حساب کاربری ثبت نام
پیش بینی ورزشی پیش بینی زنده نتایج زنده پوکر آنلاین تخته نرد انفجار ورژن ۱ انفجار ورژن ۲ انفجار‌ رویال (بازی جدید) حکم پاسور بوم پوپ کازینو آنلاین بونوس های ویژه پشتیبانی راهنما
آموزش بازی ۴ برگ { پاسور }

آموزش بازی پاسور (چهار برگ) :

بازی پاسور یک بازی دو نفره میباشد که شما با یک بازیکن حقیقی مثل خود بازی میکنید . در این بازی ، چهار برگ به هر بازیکن داده می‌شود و چهار برگ هم روی زمین گذاشته می‌شود. سپس ه شخص باید به نوبت کارتی را بیندازد در موارد زیر می‌تواند کارت‌ها را جمع کند:

هر چند برگ ورق که روی هم مجموعشان یازده شود (مثلاً : ۷+۴=۱۱ یا  ۸+۲+۱=۱۱) را می‌تواند بردارد.

سرباز تمام برگ‌ها را به جز ملکه و شاه می‌تواند بردارد. (در صورتی‌که برگ عدد و سرباز بر روی زمین باشد، سرباز یا برگه‌های عدد ویا سرباز بر روی زمین افتاده را برمی‌دارد).

شاه می‌تواند با یک شاه برداشته شود.

سرباز می تواند بدون برداشتن کارتی به زمین انداخته شود حتی با داشتن کارتهای دیگر.

ملکه می‌تواند با یک ملکه دیگر برداشته شود.

بعد از خالی شدن دست‌ها دوباره چهار برگ به هر بازیکن داده می‌شود تا دست بعدی شروع شود و این عمل تا زمانی که برگی نماند ادامه می‌یابد.

در انتهای هر ست بازی (ست ششم)، اگر برگ یا برگ‌هایی روی زمین مانده باشد، تمام آن برگ‌ها به بازیکنی می‌رسد که آخرین برگ را برداشته باشد.

سور:

سور زمانی زده می‌شود که با جمع شدن برگ‌ها هیچ برگی روی زمین نماند چه با سرباز جمع شوند و چه بدون سرباز، و بازیکن بعدی برگی به غیر از سرباز روی زمین بیندازد، اگر بازیکن بعدی مکمل برگ را داشته باشد سور را می‌زند. اگر بعد از جمع شدن برگ‌ها نفر بعدی که در آستانهٔ سور دادن می‌باشد برگ سرباز را روی زمین بیاندازد نفر بعدی نمی‌تواند سور بزند حتی اگر با سرباز خودش سرباز نفری که سرباز وی زمین انداخته را بردارد. در واقع برای سور ندادن به نفر بعدی می‌تواند در صورتی که سرباز داشته باشد آن را بیاندازد.

نکته: در بازی سایت دست آخر سور ندارد.

شمارش امتیاز :

ابتدا خاج‌ها (گشنیز) شمرده می‌شود هر بازیکنی که هفت خاج داشته باشد، هفت امتیاز می‌برد و بازیکن (یا تیم) دیگر امتیازی نمی‌برد.

هر سور پنج امتیاز دارد.

ده خشت سه امتیاز

دو خاج دو امتیاز

هر سرباز یک امتیاز

هر آس یک امتیاز

مجموع امتیازهای هر دور بازی منهای سور ۲۰ امتیاز است. در انتها کسی که بیشتر  امتیاز داشته باشد برنده بازی خواهد بود .

شروع بازی:

بعد از ورود به صفحه بازی میتوانید بازی خود را برنامه ریزی کنید که مثلا با چه مبلغی و چه بازیکنی و یا حتی دو برابر کردن شرط خود وارد بازی دلخواه شوید.

برای شروع بعد از انتخاب بازی وارد صفحه ای مشابه تصویرزیر میشوید .

با کلیک روی مبلغ شرط ، سیستم جستجو برای یافتن بازیکن روبرویی شما را آغاز میکند که در این زمان باید منتظر بمانید. مطابق تصویر زیر :

بعد از گذشت چند ثانیه وارد صفحه بازی خواهید شد.مطابق تصویر زیر:

در سمت راست تصویر آمار و نتایج بازی اعم از اسم بازیکنان ، جمع امتیاز ، تعداد خاج ، و امتیاز سور مشخص است.

همچنین در قسمت "مکاتبه" میتوانید با بازیکن روبرو چت کنید .مانند شکل زیر:

عکس فوق نتیجه بازی تما م شده ایست که مبلغ شرط برای هر بازیکن 1000 تومان بوده است و بازیکن بالا برنده بازی شده است .نحوه امتیاز دهی به صورت زیر محاسبه میشود:

بازیکن بالا : 17 امتیاز که شامل7 امتیاز به دلیل کسب تعداد خاج بیشتر و 10 امتیاز بازی شده است.

بازیکن پایین : 8 امتیاز که شامل یک سور ( 5 امتیاز) به اضافه 3 بازی میباشد .که درنهایت بازیکن بالا برنده بازی است.

موفق باشید...